شفنتوس

  • ۰
  • ۰

مرگ نزدیکه

چند روز پیش رفتم نمایندگی کویر موتور 

موتور تریل های خود شرکت کویر رو دیدم چنگی به دل نمیزد 

اما یه کاواساکی تریل بود جیگر

قیمت زده بود روش 25900000 

از فروشندش پرسیدم فروش فقط نقدیه ؟گفت نه یه سومشو نقد بده بقیشو قسطی بده 

بعدش زنگ زدم به داداشم گفتم دادا یه موتور دیدم وسوسه شدم بخرم 

گفت چیه و کجاست واسش گفتم 

گفت بیا همین جا نزدیک خودمون از فلانی از دم قسط برات بگیرم 

گفتم باشه 

حالا که بهش میگم چی شد بریم سراغ طرف ؟

میگه به داداش بزرگمون گفتم میگه نمیخواد اینکارو بکنید مگه آدم عاقل اینقدر پول واسه یه موتور میده ؟

گفتم اصلا چرا به اون گفتی ؟

من میخوام بخرم حالشو ببرم این همه کار کردم شب و روز رفتم سر کار 

روزای تعطیلی که بقیه مسافرت میرفتن من رفتم سر کار که ازش استفاده کنم 

گیرم که افتادم و فردا مردم 

این پولایی رو که پس انداز کردم رو شما بالا میکشید و یه آبم روش میخورید 

پس بذارین خودم حالشو ببرم 

  • ۹۵/۰۴/۲۱
  • گیوم تل

نظرات (۱)

  • آبان دخت ...
  • اگه نیاز باشه، خریدنش اشکالی نداره! :)

    + بدقولی خوب نیست...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی