شفنتوس

  • ۰
  • ۰

راهی که عوض میشود

مشکلی دارم که فقط توانستم با یک نفر مطرح کنم اونم دوست صمیمیم بود گفت از خدا بخواه کمکت کنه 
از خدا میخوام 
ولی نمیدونم اجابت میکنه یا نه 
میترسم با توکل جلو برم ولی بعدها که نتیجه اونی نشد که من میخواستم و زندگیم نابود شد مقصر شناخته بشم و بهم بگن همون خدا که بهش توکل کردی عقل بهت داده 
راه ازدواج برام بسته شده 
مشکلم رو واسه اون دختر که گفتم جا زد 
گفت چرا زودتر بهم نگفتی 
منو بازی دادی 
شاید  با یه خانم مطلقه بتونم ازدواج کنم 

  • ۹۵/۰۵/۱۸
  • گیوم تل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی